ARHIV EDICIJ

PRELISTAJ REVIJO

Uspeh

Kaj je uspeh? In kdo je uspešen? Toliko kot je posameznikov, toliko je različnih interpretacij uspeha. Definicija vsakomur pomeni nekaj drugega, a če bi bile besede v svojem jedru obarvane, bi uspeh zagotovo bil mavričnih barv. Pomen namreč ne združuje le trdega dela, odrekanj, res je, tudi kančka sreče, pač pa tudi intenzivna občutja. Občutja, kot so hrepenenje, strast in tihe želje ... tako različne in drugačne, kot smo različni ljudje.

Četudi bi ga želeli izmeriti, se v bistvu ne meri v dobrinah, denarju ali ugledu, ki ga uživamo - vse našteto je zgolj posledica uspeha ali njegov stranski produkt. Če prav pomislim, je zame zares uspešen tisti, ki je srečen. Naj se sliši še tako klišejsko, je vendar bistvo vseh naših dejanj, odločitev in odrekanj doseči ultimativni cilj, ki pomeni trajno zadovoljstvo.

Uspešne zgodbe, ki jih predstavljamo v reviji Direktor zatorej niso zgolj zgodbe podjetnikov, ki ob koncu poslovnega leta beležijo izjemen dobiček. Iščemo namreč zgodbe posameznikov, ki v svoj posel vlagajo srce in dušo, njihov najdragocenejši okras pa je nasmeh, zarisan na obrazu in notranja sreča. In to je zagotovo uspeh.

V vrsticah, ki so pred vami, preberite, kako pomembno je, da delamo veliko, vendar s srcem. Spoznajte, kako razmišlja generacija milenijcev, na kateri svoji prihodnost našega gospodarstva, kako pomembno je znanje tujih jezikov pri poslu in kakšna je prihodnost družinskih podjetij. Ne spreglejte pomembnosti zavarovanja svojih poslovnih odločitev in katere pravne ovire morate poznati, ko ustanavljate novo gospodarsko družbo. V razmislek vam ponujamo trditev: "Ne brcajte medijev, da vas ne ugriznejo," in z veseljem čakamo, da se odzovete nanjo. Za sprostitev pa preverite modne trende, se pripravite na obdarovanja poslovnih partnerjev in upoštevajte namig, kako opremiti pisarno in urediti tisti košček narave, ki je del vašega doma ali pisarne. In ker nenehno mrežimo, tudi v vrsticah, ki vam jih vsak mesec pripravimo, nismo pozabili niti na bralne sladokusce in tiste, ki se redno udeležujete dogodkov, mreženj in srečanj ... vse, da boste uspešni!

V zadnjih mesecih iztekajočega se leta vam želim veliko poguma, dobre intuicije in predvsem iskrenega uspeha.

Simona Lobnik Ambrožič,  odgovorna urednica

V reviji Direktor preberite:

Osrednji intervju:

bostjan sifrar sibo gBoštjan Šifrar: "Dobro premisli in vztrajaj do konca"

Podjetje SIBO G, ki ga že 22 let izjemno uspešno vodi naš sogovornik, Boštjan Šifrar, ponuja rešitve na področju zapiralne embalaže za tube, steklenice in druge vrste embalaže ter rešitve za tehnično zahtevne izdelke za farmacevtsko, medicinsko in elektro industrijo.

Podjetništvo:

družinska podjetjaKoliko cenimo družinska podjetja?

Družinska podjetja predstavljajo model najbolj trajnega podjetja na svetu, saj kontinuirani uspeh družinskih podjetij temelji na zagotavljanju, da bo naslednja generacija, ki bo prejela "štafetno palico", motivirana za sprejemanje izzivov in bo pripravljena na delo ter za nadaljnjo rast. 

Komunikacija:

ne brcajte medijevNe brcajte medijev, da vas ne ugriznejo!

Zagotovo ste že slišali ali prebrali frazo, da so mediji psi čuvaji družbe in njene demokracije. Gre za na videz preprost sistem, v katerem javnost s pomočjo posredovanja množičnih medijev nadzoruje državo, njene institucije in posameznike ter daje različne pobude.

Primer dobre prakse:

mariborski vodovod dobra praksaMariborski vodovod: Treba je delati vedno bolje in vedno več!

Mariborski vodovod d. d. je komunalno podjetje, ki posluje izjemno uspešno. Večajo poslovni izid, pohvalijo se lahko s številnimi prestižnimi nagradami, so več let zapored družbeno odgovorno in družini prijazno podjetje, prejemniki priznanja za poslovno odličnost na državnem in evropskem nivoju.