ARHIV EDICIJ

PRELISTAJ REVIJO

Živeti posel ...

Vemo, da ni preprostega recepta za uspeh, kar mi vedno znova potrdijo tudi slovenski uspešni poslovneži. Ti uspeh povezujejo seveda s trdim delom, vztrajnostjo in vero, a tudi s strastjo, žarom, energijo, ljubeznijo do dela, do posla. Posel, ki ga opravljaš, "moraš živeti" - biti mora del tebe, del vsakega vdiha in vsake misli. Biti moraš predan in verjeti, brez kančka dvoma, da hodiš po pravi poti, v pravi smeri, do zastavljenega cilja.

 

V pričujoči številki revije Direktor tako pišemo o instituciji, ki spodbuja inovativnost in pomaga podjetjem na njihovi poti, o tem, kako pomembno se je soočiti z morebitno grožnjo, ki lahko ustvari slabo javno podobo podjetja, razkrivamo, kako v času digitalnega marketinga postopati pri prodaji in kako se kreativno lotiti promocije ter predstavljamo inovativne pristope v proizvodnem procesu. V središče smo tokrat postavili turizem in preverjamo, kakšno je življenje turističnega delavca, v vročih mesecih pa za malce lahkotnega branja ugotavljamo, kakšne kopalke bomo nosili na plaži in s katerim jeklenim konjičkom se lahko udobno in s stilom pripeljemo na poslovno srečanje.

Gibanje in zdrav način življenja naj nas spremljata tudi v bolj sproščenem delu leta, ki ga lahko preživite popolnoma brezdelno ali pa se udeležite kakšnega dogodka, preberete knjigo, ki vas že več mesecev čaka, si ogledate dolgo pričakovan film ali jo mahnete na kulinarično razvajanje.

Četudi posel živimo, pa je za uspeh ključen tudi dopust, oddih, čas za prostočasne aktivnosti in druženje z najdražjimi. Izkoristite poletni čas in si napolnite baterije - za nove izzive, ki so pred vami! Naj bo poletje za vas srčno, srečno in sončno!

Simona Lobnik Ambrožič, odgovorna urednica

V reviji Direktor preberite:

Osrednji intervju:

janja viher zavod za turizem maribor pohorje Janja Viher: "Ljubezen in strast do dela."

Direktorica Zavoda za turizem Maribor - Pohorje, ki je po prevzemu krmila leta 2012 instituciji vlila novo energijo in dala nova krila, da se je le-ta razvila v mnogo pogledih.

Odnosi z javnostmi:

ugled podjetja Najdragocenejša lastnina podjetja je njegov ugled

Koliko je vreden ugled podjetja? Glede na raziskavo, ki jo je opravila organizacija World Economic Forum, lahko kar 25 % vrednosti podjetja neposredno pripišemo ugledu.

Minute za prodajo:

hladni klici B2B Obdobje hladnih klicev še ni minilo

Razvoj digitalnega marketinga bo drastično vplival na področje B2B osebne prodaje. Tako napoveduje Forresterjevo poročilo, ki je precej razburkalo poslovno javnost.

Primer dobre prakse:

stajerski tehnoloski park Štajerski tehnološki park

Štajerski tehnološki park je bil ustanovljen z namenom spodbujanja nastanka in razvoja novih, inovativnih ter tehnološko usmerjenih podjetij v SV Sloveniji.