PRIMERI DOBRE PRAKSE

V vsak dogodek dajejo (delček) sebe

Slovenijo zaznamuje izjemna raznolikost na geografsko majhnem prostoru in na tej raznolikosti največji slovenski turistični ponudnik, Sava Hotels & Resorts, gradi svojo specifično ponudbo.

Sava Hotels & Resorts: raznolika kot Slovenija

Termalni in zdraviliški turizem, medico-wellness, konference in srečanja, kampiranje in golf so njihovi osrednji turistični produkti. Povezovalni element vseh šestih turističnih središč so termalne in mineralne vode, ekipa blizu tisoč sodelavcev z vsakodnevnim posluhom za želje in potrebe gostov pa prispeva k njihovemu zadovoljstvu in prepoznavnosti slovenskega turizma.

Kongresna dejavnost je v Sava Turizmu pomemben del celovite turistične ponudbe, ki jo razvijajo na štirih destinacijah: v Sava Hotelih Bled, v Termah Ptuj, v Zdravilišču Radenci in v Termah 3000 – Moravskih Toplicah. V Sava Hotelih Bled v šestih hotelih nudijo več kot 3.100 kvadratnih metrov konferenčnih prostorov oz. 1700 sedežev v 21 konferenčnih prostorih, za dogodke z največ 350 udeleženci. V panonskem delu Sava Turizma v skupno 8 hotelih nudijo v več kot 1000 sedežev v skupno 21 konferenčnih  prostorih.

Zadovoljen gost se vedno vrne

»Veseli nas, da se k nam še vedno vračajo organizatorji dogodkov, ki že več let potekajo v naših hotelih,« pripoveduje Saša Zor, direktorica prodaje za MICE in doda: »eden največjih dogodkov, ki ga gostimo že od leta 2006, je Strateški forum Bled, ki vsako leto pritegne številne najvišje državnike, gospodarstvenike in predstavnike nevladnih organizacij iz srednje in vzhodne Evrope, Balkana in centralno-azijskih držav.«

Zgolj z bogato naravno in kulturno dediščino ter z najvišjo hotelsko storitvijo ni moč konkurirati mednarodno uveljavljenim kongresnim destinacijam. Ker je vsak dogodek zgodba zase, ponudbe, ki jih pripravljajo, niso standardizirane in so prilagojene vsakemu naročniku posebej. »Vedno bolj prepoznavna so tudi naša prizadevanja na področju okolju prijazne konferenčne ponudbe, ki jo oblikujemo pod blagovno znamko Zeleni za jutri. Bogate izkušnje, specializiran in predan kongresni tim, prilagodljivost in posluh do različnih potreb naših strank so vrline, s katerimi se lahko pohvalimo,« pojasni direktorica prodaje.

Konferenčni turizem in organizacija dogodkov

Danes so sodobno opremljene konferenčne dvorane osnovni pogoj in ne več konkurenčna prednost, poudarek pri tem pa je na rešitvah, ki omogočajo večjo vpletenost udeležencev, njihovo medsebojno

interakcijo in dvosmerno komunikacijo s predavateljem in organizatorjem dogodka. Saša Zor razlaga: »V porastu so številne mobilne aplikacije, ki udeležence dosežejo in povežejo pred, med in po samem dogodku. Preko socialnih omrežij ali »peer-peer« sporočil poteka mreženje na licu mesta, dogodki se predvajajo v živo, klasično fotografijo izpodriva video z dronom, izkušnje udeležencev pa hitro in množično dosegajo svet. Z namenom večanja angažmaja udeležencev se na dogodkih vključuje tudi element »igrifikacije«, kar pomeni vpletanje elementov igre v sicer ne-igralnih kontekstih.« Saša še doda, da je povezanost prireditvenih prizorišč z lokalnim okoljem, spodbujanje trajnostnih dogodkov in vpeljava zdravih iniciativ še vedno vodilo pri kreiranju kongresnih produktov.

Nekonvencionalni dogodki

»Vsakokrat smo posebej ponosni, ko organiziramo dogodke na nekonvencionalen način, ko s poslovnim partnerjem diha cela destinacija,« pove direktorica prodaje. Namesto klasične večerje naročnikom namreč ponudijo na primer Okuse Bleda, kjer gre za integralni destinacijski kulinarični produkt. Na ličnih stojnicah udeleženci okušajo tradicionalne lokalne dobrote različnih hotelskih hiš, pripravljene na sodoben način. Edinstveno doživetje zagotavlja tudi večerja, ko vsak hod postrežejo na drugi lokaciji okrog jezera – sprejem s predjedjo na plaži Zaka, glavno jed na Blejskem gradu, tradicionalno in originalno kremno rezino pa v kavarni Hotela Park. Saša Zor razlaga: »Slovenija je bila januarja izbrana za gostitelja letnega srečanja članov odbora strokovnjakov na področju motivacijskih potovanj SITE. Takšno priložnost so doslej dobile le velike mednarodne kongresne destinacije. Ponosni smo, da smo v Grand Hotelu Toplice na Bledu na večerji gostili skupino SITE, pri čemer smo vsak hod zaznamovali s presenečenjem. Elegantno prizorišče, vrhunska kulinarika pod taktirko našega chefa Simona Bertonclja in njegove ekipe ter drobne inovativne pozornosti so okupirali vsa njihova čutila in presegli njihova pričakovanja, kot je lepo povzel en od članov: »Ta teden smo se počitli kraljevsko in včerajšnja noč na Bledu je čudovito zaokrožila nepozabno doživetje. I FEEL sLOVEnia!«

Iniciativa Boost your brainpower in Zelena srečanja

»V Sava Hotelih Bled smo razvili skupek iniciativ Boost your brainpower. Gre za to, da z različnimi pristopi, predvsem na področju kulinarike in sprostitve ter na podlagi znanstveno dokazanih metod prispevamo k visokemu nivoju energije udeležencev dogodka, hkrati pa se vzpostavlja ravnovesje med telesom, umom in dušo,« nam pove Saša in doda: »s produktom Zelenih srečanj pa želimo organizatorjem dogodkov ponuditi možnost, da pri načrtovanju le-teh upoštevajo tudi trajnostne in okoljske kriterije. Posebno pozornost namenjajo zmanjševanju količine odpadkov in obsega prevozov. Tako ima hrana, pridelana v lokalnem okolju, prednost v oblikovanju gostinske ponudbe, udeležence pa spodbujamo, da med posameznimi lokacijami pešačijo in na destinaciji ne uporabljajo prevoznih sredstev.« Ob tem so še oblikovali progam motivacijskih programov s trajnostno komponento, kjer želijo poudariti in izkoristiti bogato naravno in kulturno dediščino Bleda in okolice.

Skrivnost uspeha je v dobrem timu

Na vprašanje, kaj je skrivnost uspeha, direktorica prodaje odgovarja: »V okviru našega dela je uspeh povezan z merljivimi rezultati, ki so plod skrbno načrtovanih marketinških aktivnosti in dobre komunikacije - tako znotraj prodajnega oddelka kot med sodelavci iz hotelske operative in nenazadnje v odnosu do naših strank. Vsi členi verige smo tesno prepleteni in glede na dejstvo, da je hotelirstvo izjemno senzibilna, k ljudem usmerjena dejavnost, se prava energija občuti na vsakem koraku. Pripaden, visoko motiviran in pozitivno naravnan tim je izjemnega pomena in s ponosom lahko rečem, da pri nas vladajo iskreni odnosi z dvosmerno komunikacijo. Zame osebno je uspeh sreča, da opravljam delo, ki me veseli in bogati, ki ga jemljem kot svoje osebno poslanstvo. Strast, ki jo lahko vdahnem v svoje delo in hobije, me ohranja živo, uspeh pa enačim z vzdrževanjem ravnovesja med vsemi vlogami, s katerimi sem zaznamovana in z ohranjanjem stika s sabo.«  

PIŠE: Simona Lobnik Ambrožič, odgovorna urednica, FOTO: Arhiv Sava Hotels & Resorts